بایگانی نوشته‌ها

نحوه انتخاب فیلتر شنی برای استخر

نحوه انتخاب فیلتر شنی برای استخر

فیلتر شنی استخر یا سند فیلتر (sand filter) از رایج ترین و به صرفه ترین سیستم های مکانیکی مکانیزم تصفیه فیزیکی آب استخر می باشد که برگرفته از تصفیه طبیعی چشمه های زیرزمینی در طبیعت است. همانطور که آب چشمه ها به واسطه عبور از لایه ها و بسترهای شنی زمین، از کدورت و ناخالصی پاک می شود، آب استخر نیز به واسطه از عبور از مخزن حاوی سیلیس فیلتر شنی، به لحاظ فیزیکی تصفیه می گردد. بصورت کلی فیلتر شنی با حذف گل و لای، شن و ماسه، ذرات معلق، کاهش کدورت آب NTU ، SDI، و غیره باعث زلال‌تر و شفاف‌تر شدن آب می‌شود. پس هر کجا که نیاز به آبی شفاف و زلال و عاری از هرگونه ناخالصی نیاز باشد می توان از فیلترشنی استفاده نمود. استفاده از فیلترهای شنی در صنایع مختلف مانند تصفیه آب، صنایع غذایی، داروسازی، خودروسازی، صنایع شیمیایی و همچنین برای تصفیه هوا، آب، گاز و حتی روغن مرسوم است. فیلتر شنی از سیلیس در سایزهای مختلف پر شده است. جنس بدنه فیلتر شنی معمولا از جنس فولاد گالوانیزه، استیل و یا فایبرگلاس و عموما به صورت استوانه ساخته می‌شود.
فروشگاه تاسیسات لطیفی در سال 1391 به منظور فعالیت در زمینه طراحی و اجرای پروژه های تاسیساتی و همچنین تعمیر و نگهداری و راه اندازی تجهیزات تاسیساتی در استان مازندران و در شهرستان ساری تاسیس گردید. اهداف اصلی فروشگاه ارایه خدمات برتر و به روز و کارآمد در زمینه تاسیساتی و صنعتی و بر مبنای علم و فراهم آوردن شرایط آسایش و ایمن در ساختمان ها و استفاده از مرغوب ترین تجهیزات تاسیساتی می باشد. در عین حال کاهش مصرف انرژی و بالا بردن راندمان همواره دغدغه و در اولویت طراحی و اجرای پروژه های این فروشگاه است. شرکت سیال پرداز البرز از زیر مجموعه های این فروشگاه است که در زمینه طراحی و اجرا و به خصوص تعمیرات تاسیسات مکانیکی، همکاری نزدیکی با ادارات دولتی و بیمارستان ها و دانشگاه ها در سطح استان مازندران داشته و توانسته رضایت مشتریان را فراهم آورد.
مدیر فروشگاه تاسیسات لطیفی و شرکت سیال پرداز البرز :فرهاد لطیفی کارشناس ارشد مهندسی مکانیک باگرایش تبدیل انرژی با عنوان مدیرعامل شرکت و مالک فروشگاه تاسیسات لطیفی  (ناظر و طراح پایه دوم تاسیسات مکانیکی سازمان نظام مهندسی)
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها