ثبت سفارش
روند ثبت سفارش در این وبسایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمیباشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. در صفحهنخست یا صفحهها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.
2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.
3. بر روی دکمهی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجرهای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.
4. بر روی دکمهی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.
5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کردهاید را مشاهده میکنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمهی ثبت سفارش کلیک کنید.
6. در مراحل بعد، فرمها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.
در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
پیگیری سفارش
برای اطلاع از وضعیت سفارشهای خود، اینجا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
روش پرداخت
جهت پرداخت در حال حاضر پنج روش وجود دارد:
1- پرداخت از طریق درگاه بانک ملت (پس از تکمیل سبد خرید نمایش داده می شود)
2- پرداخت از طریق واریز به حساب (اطلاعات حساب پس از تکمیل سبد خرید نمایش داده می شود)
3-با فروشگاه تماس گرفته و اطلاعات حساب فروشگاه را دریافت کنید و رسید پرداختی را ارسال کنید.
4-به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.
5- پرداخت در محل بعد از تحویل کالا توسط مشتری که ارسال کالا حتما از طریق پست پیشتاز انتخاب شود.
روش ارسال کالا
برای ارسال کالا، مشتری یکی از روش های ارسال کالا از طریق باربری یا تیپاکس یا پست پیشتاز را انتخاب میکند. همچنین روش دریافت کالا بصورت حضوری توسط خود مشتری هم قابل انجام میباشد.
هزینه تیپاکس و باربری بعد از رسیدن محصول به دست مشتری توسط مشتری پرداخت می شود اما هزینه ارسال کالا از طریق پست پیشتاز در زمان خرید کالا و با انتخاب روش پست پیشتاز به صورت خودکار محاسبه می گردد.